پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت عید نوروز

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بمناسبت عید نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب قلب ما را شاد کن یا مدبر خانه را آباد کن یا محول احسن الحالم نما از بدیها فارغ البالم نما

شهود قدرت لایزال الهی ، با تحول در بستر طبیعت انسان را برآن می دارد همواره به عظمت و جلال و جمال ذات اقدس معترف گشته و با ذکر نام جمیلش دل آرام گیرد و با سجده بر پیشگاه مقدس مقلب القلوب و الابصار و ارحم الراحمینش شکرانه ی نعمات بی شمارش به جای آورد . عمر در گذر است و این اشارت ها برای ما کافی است تا محاسبه و مراقبه را سرلوحه ی همه ی امورمان قرار دهیم، مهم ترین پیام رستاخیز طبیعت یاد آوری نیز همین تهذیب نفس است و متحول شدن و استفاده از زمان در اختیار و پیش روی .

اینک که در آستانه سال نو قرار گرفته ایم جا دارد با مرور روزهایی که گذشت، یاد کنیم از همه ی عزیزانی که در شرایط سخت کرونایی و تحریم و اتفاقاتی که پیرامون کشور عزیزمان ایران اسلامی افتاد، با غیرت ورود پیدا کردند و هر کدام در مسئولیتی که عهده دار بودند تلاش نمودند رسالت خویش را در خدمت به نظام مقدس اسلامی به نحو مظلوب ایفا نمایند و سربلند میدان باشند.

در این میان فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز در غیاب مدرسه همراه و همدل پای کار بودند و از طریق فضای مجازی و با استفاده از بستر شاد آموزش را تعطیل نکردند و سخت کوشانه مسیر تعلیم و تربیت را روشنی بخشیدند لذا جا دارد ضمن خسته نباشید به همه خدمتگزاران صدیق و خدوم نظام مقدس اسلامی در هر جایگاه و موقعیتی که هستند. از صمیم دل فرا رسیدن سال جدید را تبریک و تهنیت عرض نموده و از بارگاه ایزد دوست، سلامتی جان، توأم با تعالی، بهروزی و توفیقات روزافزون همکاران ساعی و پرتلاش را درخدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق‌شناس استان آذربایجان غربی تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مسألت داشته باشم.

امیددارم انشاالله در سال جدید، جشن عید نوروز را با جشن شکست کرونا پیوند بزنیم و شاهد بازگشت سلامتی و آرامش به کشور عزیزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار