پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به مناسبت فرا‌رسیدن نوروز

کوهرنگ (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۱ پیام تبریکی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ به مناسبت فرا‌رسیدن نوروز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، علی یوسفی بابادی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ طی پیامی فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۱ را به فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها، مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان کوهرنگ و همچینن میهمانان نوروزی این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

گل ها همه با اذن تو برخواسته اند *** از بهر ظهور تو خود آراسته اند

مردم همه در لحظه تحویل، بی شک *** اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .

بهار نوید بخش تغییر، تحول و دگرگونی است. پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه ای زیبا از قدرت آفریدگار است و بر ماست تا قدر شکوه اعجاز انگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستى و همگرایى بدل کنیم..

نو شدن جهان هستی مجالی دوباره است تا به نحو شایسته ای از فرصت های سال جدید در راستای همدلی و همفکری استفاده کنیم و با نشاطی مضاعف، در راستای تعلیم و تربیتی متعالی گام برداریم.

اینجانب در آستانه سال نو خداوند سبحان را به خاطر نعمت های بی شماری که بر ما ارزانی داشته است شاکرم و فرا رسیدن فصل بهار را به فرهنگیان شریف، اولیای محترم، دانش آموزان عزیز، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان کوهرنگ و میهمانانی که این شهرستان زیبا را برای سفر و سیاحت در نوروز برگزیده اند، تبریک و شاد باش عرض می نمایم.

امید آنکه با استعانت از حضرت حق و درسایه توجهات ولی عصر (عج ) وپیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درپیمودن راه رشد، سعادت و پاسداری از آرمان های والای حضرت امام (ره)، شهدای بلند مرتبه، ایثارگران و جانبازان عظیم الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشیم.

دنیا رابرایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم.

علی یوسفی بابادی

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ

خبرنگار دانش آموز ؛ حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار