تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - بمناسب روز جانباز، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از جانبازان شاغل در این اداره تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی

به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل‌العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز، به همت اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش‌ و پرورش استان و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولی عصر عج اداره کل، از جانبازان شاغل در این اداره کل با اهدای هدیه و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

" مهین منافی" مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه جانبازی مدال افتخاری است که دلیرمردان این سرزمین از مراد خود حضرت عباس بن علی(ع) به یادگار دارند، اظهار کرد: روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی های غیور مردان و حافظان مرزهای شرف و آزادگی مجاهدان و ایثارگرانی است که غیرت، مردانگی و شجاعت را از مکتب و اندیشه حسین (ع) آموخته اند.

منافی در ادامه با تقدیر از ایثارگری جانبازان و تاکید بر اینکه جانبازان نماد و یادگاران عرصه دفاع مقدس هستند افزود: هدف، مشق و روش جانبازان باید در همه عرصه های جامعه و سازمان ها تشویق و ترویج شود.

او افزود: از ویژگی های جانبازان فعالیت، حرکت و مدیریت جهادی در عرصه های مختلف بوده و هست و این مشی بیش از هر زمانی باید در فعالیت ها و برنامه ریزی های ما مبنای عمل قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار