مدارس قطب مهم ارجاعات هستند

تهران (پانا) - تشکیل جلسات آموزشی برای کارشناسان و مدیران مدارس اهمیت دارد. چون مدارس قطب مهم ارجاعات هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس قطب مهم ارجاعات هستند

به گزارش خبرنگار پانا جلسه هم اندیشی مناطق مجری طرح نماد با حضور محمدرحیم؛ معاون اداره مراقبت آسیب های اجتماعی اداره کل و موسوی؛ کارشناس مسئول مرکز کلینیک توحید و کارشناس مسئولان و مشاوران مناطق مجری طرح نماد ، در سالن شورای آموزش و پرورش منطقه ۱۲ برگزار شد.
هدف این جلسه بررسی و تعامل راهکارهای عملیاتی شدن طرح نماد و ساماندهی مشکلات سامانه همگام بود.

رحیم گفت: تشکیل چنین جلسات آموزشی برای کارشناسان و مدیران مدارس اهمیت دارد. زیرا مدارس که قطب مهم ارجاعات هستند و باید کار را به درستی پیگیری و اجرا نمایند. و همچنین به توجیه مدیران در مورد ثبت نشانگان رفتاری و غربالگری ها و ثبت فراوانی اسیب ها و اینکه این امر در اولویت کارشان قرار گرفته شود تاکید کرد.

در ادامه خزایی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن خوشامد گویی به مدعوین، درمورد جدول زمانی گردهمایی طرح و تعامل مسائل و مشکلات این مناطق با هم و همچنین برگزاری جلسات ائتلافی ۱۳ ارگان در سطح ملی، در طرح نماد سخن گفت.
در ادامه رضاپور از طریق تماس تصویری در خصوص کارتابل ورودی سامانه همگام و دسترسی هایی که باید مستقیما با واحد معاضدات، به ویژه با هسته مشاوره مراکز کلینیکی وجود داشته باشد؛ اشاره کرد. وی افزود: اقدامات لازم برای تسهیل در اجرای روند کار در حال پیگیری است.

همچنین در ادامه موسوی، مسئول مرکز کلینیک توحید نیز بر ارجاعات موارد، بخصوص موارد اورژانسی از طریق سیستم تاکید کرد.

در اخر کارشناس مسئولان مناطق در مورد مسائل و مشکلات طرح مطالبی را عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار