تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد

تهران (پانا) - تنیسورهای شماره دو و سه جهان برای رسیدن به مرحله سوم تنیس اوپن استرالیا کار سختی نداشتند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ تمرین قهرمانی کرد

دومین مرحله از تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 8 بازی شروع شد.

در مهم‌ترین بازی امروز، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان از صربستان برای اولین بار در تاریخ مقابل فرانسیس تیافو با رنکنیگ 64 از آمریکا ایستاد و به پیروزی 3 بر یک رسید.

در سایر بازی‌ها، ایگور گراسیموف از بلاروس با رنکنیگ 79 در جدال با اسلان کاراتسف از روسیه با رنکنیگ 114 جهان تن به شکست 3 بر صفر داد تا تنیسور بلاروس در دیدارهای روبرو دبل شود.

اما در طولانی‌ترین بازی بامداد امروز که 4 ساعت و 3 دقیقه طول کشید، استانیسلاس واورینکا از سوئیس نفر هجدهم رده‌بندی جهانی در دوئلی سخت با مارتون فوچوویچ از مجارستان با رنکنیگ 55 تن به شکست 3 بر 2 داد.

امیل روسوری از فنلاند با رنکنیگ 86 در دیدار با پدرو مارتنیز از اسپانیا با رنکنیگ 87 با شکست 3 بر یک زمین را ترک کرد و برای اولین بار در تاریخ این تنیسور فنلاندی را شکست داد. همین نتیجه در دیدار کورنتین موئتت از فرانسه با رنکنیگ 71 و میلوش رائونیچ از کانادا با رنکنیگ 14 جهان تکرار شد و تنیسور کانادایی به مرحله بعد رسید.

جیمز دوکورث از استرالیا با رنکنیگ 105 مقابل فلیکس آئوگر آلیاسیم از کانادا با رنکنیگ 19 جهان تن به شکست 3 بر صفر داد. الکساندر مولر از فرانسه با رنکینگ 210 از فرانسه هم با همین نتیجه مقابل دیه‌گو شوارتزمن از آرژانتین با رنکنیگ 9 شکست خورد.

دومینیک تیم از اتریش نفر سوم رنگنیگ جهان در دیدار با دومینیک کوپفر از آلمان در سه ست متوالی به پیروزی رسید. دوشان لایوویچ از صربستان با رنکینگ 27 جهان هم مقابل الکساندر بابلیک از قزاقستان با رنکنیگ 45 با برد 3 بر یک زمین را ترک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار