تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ بدون دردسر صعود کرد

تهران (پانا) - مرد شماره یک تنیس جهان در دیداری آسان به پیروزی رسید و راهی مرحله دوم تنیس اوپن استرالیا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ جووکوویچ بدون دردسر صعود کرد

اولین روز از مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 7 بازی به پایان رسید.

سرگئی استاخوسکی از اوکراین با رنکنیگ 201 جهان روبروی دوشان لایوویچ از صربستان با رنکنیگ 26 جهان قرار گرفت و در نبردی نفس‌گیر این لایوویچ بود که به پیروزی 3 بر 2 رسید و حریفش را دبل کرد. این دیدار 3 ساعت و 27 دقیقه به طول انجامید.

الیاس یمیر از سوئد که رنکنیگ 204 را در اختیار دارد در دیدار با دیه‌گو شوارتزمن از آرژانتین نفر نهم رنکنیگ جهانی تن به شکست 3 بر یک داد و مقابل این تنیسور دبل شد.

در دیگر بازی امروز، فردریکو فریرا سیلوا از پرتغال با رنکنیگ 184 جهان در اولین تقابل تاریخ مقابل نیک کیریوس از استرالیا در سه ست متوالی شکست خورد.

یوچی سوگیتا از ژاپن با رنکنیگ 104 روبروی برنارد تامیچ از استرالیا با رنکنیگ 229 ایستاد و در حالی که تقابل دو تنیسور با نتیجه یک بر یک در حال پیگیری بود، مصدومیت سوگیتا باعث شد او از ادامه مسابقه انصراف دهد و تنیسور استرالیایی به مرحله بعد برسد.

تارو دنیل دیگر تنیسور ژاپنی این دوره از رقابت‌ها با رنکنیگ 117 در جدال با ماکسیم کرسی از آمریکا با رنکنیگ 171 جهان تن به شکست سه بر صفر داد.

اما دیدار نواک جووکوویچ از صربستان صدرنشین رنکنیگ جهانی و ژرمی شاردی از فرانسه با رنکنیگ 66 با برد 3 بر صفر جووکوویچ به پایان رسید. این چهاردهمین برد متوالی جووکوویچ مقابل شاردی بود که در چهاردهمین بازی تاریخ دو تنیسور رقم خورد.

در حساس‌ترین مسابقه امروز هم، دنیس شاپووالوف از کانادا با رنکنیگ 12 جهان برای اولین بار در تاریخ مقابل یانیک سینر از ایتالیا با رنکنیگ 36 ایستاد و در نبردی سخت به پیروزی سه بر دو دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار