بهره برداری از 44 پروژه راهداری فارس با اعتباری بالغ بر 836 میلیارد ریال

شیراز (پانا) – به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس 44 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس که از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری به اتمام رسیده ، با اعتباری بالغ بر 836 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 44 پروژه راهداری فارس با اعتباری بالغ بر 836 میلیارد ریال

علیرضا سیاهپور با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه در حوزه نگهداری راه‌های استان فارس (لکه گیری و روکش آسفالت) با اعتباری بالغ بر 362 میلیارد ریال و به طول 46 کیلومتر از جمله این پروژه‌ها است.

او ادامه داد: 19 پروژه در بخش ایمنی راه شامل اجرای روشنایی، احداث حفاظ بتنی(نیوجرسی) و احداث رفوژ میانی با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد ریال نیز به بهره برداری می‌رسد.

او اظهار کرد: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز از 7 پروژه شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر 206 میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

او اضافه کرد: افتتاح دو شرکت حمل و نقل کالا و آغاز عملیات اجرایی احداث یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

سیاهپور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تمامی پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.

این گزارش حاکی از آن است که فارس با حدود 17 هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از 1380 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و200 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 800 کیلومتر راه فرعی، نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه روستایی، 2 هزارو 500 کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است که با توجه به موقعیت استراتژیک استان و قرارگیری در دو کریدور ارتباطی جاده ای جنوب با مرکز و همچنین شرق به غرب کشور، همواره خدمات شایانی در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار