حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل گزینش مطرح کرد؛

تلاش قانونمند و به دور از افراط و تفریط گزینشگران در مسیر جذب منابع انسانی کارآمد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت پانزدهم دی ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش، تاکید کرد تلاش قانونمند و به دور از افراط و تفریط گزینشگران، یاری گر تحقق اهداف بلند سندتحول در مسیر جذب منابع انسانی کارآمد، شایسته و متعهد است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش قانونمند و به دور از افراط و تفریط گزینشگران در مسیر جذب منابع انسانی کارآمد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام محسن حاجی میرزایی به مناسبت سالروز تشکیل گزینش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس، خداوندی را که سعادت خدمت به ملتی را عطا نموده است که طلب علم را بر خود ، فرض و عمل به آن را فضیلت می دانند. بی گمان این سعادت، موهبتی منشعب از سرچشمه ی مواهب الهی و فیضی منبعث از فیوضات ربوبی است.

اکنون که عبارات عبرت انگیز و اشارات ارشادگر رهبر معظم انقلاب از سویی، و جدّ و جهد رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر وامید از سوی دیگر، منتج به هم افزایی مجدّانه ای در راستای ایجاد فصلی نُوین در توسعه و تعمیق «تعلیم وتربیت کودک» شده است، با امیدی فزون تر از پیش به آینده ای درخشان، بر استوارسازی الگوی کرامت انسانی، تأیید و تأکیدی مکرّر می ورزیم و با اعتقادی راسخ تر از قبل براین باور مهم هستیم که تلاش قانونمند و به دور از افراط و تفریطگزینشگران آموزش و پرورش، در مسیر جلب و جذب منابع انسانی کارآمد، شایسته و متعهد است و ارتقای کیفیروشها و برنامه ها، با نظارت مستدل و مستمر در امور، می تواند یاریگر سایر مأموریت ها در تحقق اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور باشد.

بی تردید در سالی که به عنوان «جهش تولید» مزیّن است؛ روحیه ی صادقانه و رویکرد صابرانه و تلاشِ تحول محور، از رموز ماندگاری آرمان های انقلابی اسلامی و بالندگی دستاوردهای جمهوری اسلامی است؛ همان آرمان ها و دستاوردهایی که با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) استقرار و با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استمرار یافته است.

اینجانب، فرارسیدن «پانزدهم دی ماه»، سالگرد تشکیل گزینش، را به تمامی همکاران خود در هسته های گزینش سراسر کشور تبریک می گویم و ضمن تجلیل از شهیدان و حماسه سازان گزینشگر و ارج نهادن به اهتمام ارزشمند آنان در حوزه ی بهینه سازی منابع انسانی نهاد عظیم تعلیم و تربیت، از درگاه خداوند متعال سلامت، سعادت و توفیق روزافزون همه عزیزان را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار