نماینده مجلس شورای اسلامی:

ایجاد زمینه برای توریسم سلامت با راه اندازی و تجهیز بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - برخورداری از خدمات و مراکز درمانی از حقوق قانونی شهروندان است و دولت برابر قانون اساسی مکلف به تأمین آن است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد زمینه برای توریسم سلامت  با راه اندازی و تجهیز بیمارستان  چهارصد تختخوابی اسلامشهر

به گزارش دفتر مجمع نمایندگان شهرستان اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخورداری از خدمات و مراکز درمانی از حقوق قانونی شهروندان است و دولت برابر قانون اساسی مکلف به تأمین آن است، اظهار کرد: متأسفانه پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامشهر با گذشت دوازده سال از آغاز آن و با وجود وعده‌های مکرر مسئولان تاکنون تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسیده است.

او در ادامه گفت: عدم تحقق وعده‌های مسئولان دستگاه‌های متولی، علاوه بر افزایش هزینه‌های مالی برای این پروژه عظیم، موجب نارضایتی مردم هم شده در حالی که با توجه به وضعیت جمعیت و موقعیت جغرافیایی منطقه، ایجاد یک مجموعه خدمات رسان درمانی یکی از نیازهای اساسی مردم و ضرورت اجتناب‌ناپذیر در منطقه جنوب غرب استان تهران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که شهرهای با جمعیت کمتر از اسلامشهر به طور جداگانه دارای دانشگاه علوم پزشکی هستند، این شهرستان هنوز یک مرکز درمانی در ارتباط با این دانشگاه نداشته و مردم از خدمات این نوع بیمارستان محروم هستند.

او با اشاره به نزدیکی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره ) به شهرستان اسلامشهر ادامه داد: راه اندازی و تجهیز این بیمارستان می‌تواند به ایجاد زمینه برای توریسم سلامت هم کمک کند و باعث ایجاد درآمد ارزی برای کشور شود.

شریفیان تصریح کرد: عامل تأمین مالی مشکل اساسی در تکمیل طرح بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر است و علاوه بر اینکه اینجانب در پیشنهادات لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور، پیشنهاد جدی افزایش اعتبار مربوط به این بیمارستان را مطرح کرده ام، مقرر شد راههای دیگری که می توان برای تامین اعتبار لازم برای اتمام این پروژه در پیش گرفت از طرف معاونت درمان وزارت بهداشت بررسی و پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار