معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد

تاکید بر شناسایی و جذب حداکثری افراد بی‌سواد درشهرستان ملارد

ملارد(پانا): در دومین جلسه شورای سوادآموزی شهرستان ملارد، یزدانیار معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در حوزه سوادآموزی این شهرستان ، بر شناسایی و جذب حداکثری افراد بی‌سواد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر شناسایی و جذب حداکثری افراد بی‌سواد درشهرستان ملارد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ملارد به ریاست محمدرضا یزدانیار معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد تشکیل شد.

در این جلسه یزدانیار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه سوادآموزی شهرستان ملارد، بر شناسایی و جذب حداکثری افراد بی‌سواد تاکید کرد و گفت: موفقیت‌های کسب شده در حوزه سوادآموزی با همکاری و همدلی همه ادارات و دستگاه‌های مجری شهرستان ملارد بدست آمده و امید است این روند همچنان ادامه یابد.

او همچنین بر تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح شهرستان به منظور جذب سواد‌آموزان تاکید کرد و گفت: در برگزاری دوره قبلی، 355 نفر موفق شدند دوره‌های مربوطه را با موفقیت بگذرانند و انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد.

این مقام مسئول افزود: راه‌اندازی گلخانه، کتابخانه، کارگاه خیاطی و دوخت ماسک با هدف کارآفرینی برای سوادآموزان فعالیت‌های مطلوبی بوده و جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار