در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش خوزستان؛

کاظمی مطرح کرد: توانمندی آموزش و پرورش خوزستان در حوزه‌های مختلف عملکردی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه خوزستان در آفرینش حماسه‌های دفاع مقدس بیان کرد فعالیت در خوزستان همواره امری جهادی و مقدس است‌. مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه‌های مختلف موفق و توانمند ظاهر شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی مطرح کرد: توانمندی آموزش و پرورش خوزستان در حوزه‌های مختلف عملکردی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی شامگاه امروز سه شنبه یکم مهرماه ۹۹ در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان در اجرای برنامه‌های عملکردی به صورت قابل قبولی ظاهر شده است و با استفاده از رویکردهای کیفیت بخش توانسته است به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مهم استان خوزستان در تکوین حماسه ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خوزستان مهد دلاور ها، رشادت‌ها، پایمردی‌ها و آوردگاه ایثار و شهادت است. این خاک مقدس و مردم این سرزمین شایسته احترام هستند. بی شک فعالیت در استان خوزستان تنها لا روحیه جهادی ممکن و میسر خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: محورهای بازدید از استان خوزستان در موضوعاتی شامل وضعیت نیروی انسانی، نحوه فعالیت مدارس در دوران کرونا و شیوه مقابله و مواجه آموزش و پرورش استان با این موضوع، ضریب نفوذ شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) و اشکالات این سامانه خلاصه می‌شود.

کاظمی در پایان یادآور شد: حفظ سلامت دانش‌آموزان به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار ویژه همه متولیان تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار