کلنگ‌ زنی مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان سیریک استان هرمزگان

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان هرمزگان ، کلنگ ساخت مدرسه خیر ساز استتثنایی روستای بمانی شهرستان سیریک به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌ زنی مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان سیریک استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: بیش از ۳۲۰ مدرسه استثنایی در کشور با مشارکت خیرین احداث شده است و از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی تاکنون کلنگ احداث ۸۴ مدرسه در قالب طرح از خشت تا بهشت و با مشارکت خیرین در سال جاری به زمین زده شده است.

وی افزود: کلنگ احداث هشتاد و پنجمین مدرسه استثنایی نیز امروز در شهر روستای بمانی شهرستان سیریک با همت خیرین به زمین زده شد.

حسینی با بیان اینکه مدرسه مظهر اصلی نظام تعلیم و تربیت است اظهار کرد: هر چقدر کیفیت مدارس بالاتر برود جامعه بیشتر به سمت توسعه حرکت خواهد کرد و آسیب‌ها در جامعه کمتر خواهد شد.

مدرسه خیر ساز استتثنایی روستای بمانی شهرستان سیریک با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار