رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر:

آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان راه اندازی می شود

بوشهر(پانا) - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کنگان آموزشکده فنی کنگان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزشکده فنی و حرفه ای  کنگان راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان بوشهر، جلسه راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان با حضور منصوری نسب، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، مدیر آموزش وپرورش، معاون آموزش و نوآوری مدیریت و کارشناسان متوسطه دوم و هنرستانهای کنگان در دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

منصوری نسب رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اعلام کرد: آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان از طریق سایت سنجش و آموزش کشور دانشجو می پذیرد.

وی افزود: آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان در پنج رشته پالایش گاز، گاز رسانی، ابزار دقیق، جوشکاری و تعمیر و نگهداری خودرو بصورت روزانه و از اول مهر ماه دانشجو می پذیرد.

منصوری نسب گفت: فارغ التحصیلان این آموزشکده به‌عنوان نیروهای فنی ماهر وارد بازار کار می شوند و پس از قبولی در آزمون های ورودی فازها و پالایشگاههای مستقر در منقطه می توانند جذب بازار این شرکت ها شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در مورد احداث ساختمان این آموزشکده اعلام کرد: خیر کنگانی زمین مورد نیاز این آموزشکده را تحویل دانشگاه داده است.

وی از همکاری مدیریت آموزش وپرورش کنگان در فراهم کردن بستر این آموزشکده تشکر کرد.

شاکر محیسن، مدیر آموزش وپرورش شهرستان کنگان نیز ضمن اعلام نیاز دانش آموزان هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش شهرستان کنگان و شهرستانهای همجوار جهت ادامه تحصیل در مقطع بالاتر، از تلاشها و پیگیری نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قبل و فعلی شهرستان کنگان تشکر کرد.

محیسن افزود : با راه اندازی این آموزشکده در شهرستان کنگان، گامی جهت تامین نیروهای کار، برای شرکت های مستقر در منطقه برداشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار