پیام استاندار قم به مناسبت هفته معلم:

معلمان با تلاش صبورانه خود موجبات بالندگی اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم می‌کنند

قم (پانا) - استاندار قم در پیامی عنوان کرد که معلمان با جهاد دلسوزانه و تلاش صبورانه خود در سنگر علم و دانش، موجبات رشد و بالندگی و شکوفایی علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با تلاش صبورانه خود موجبات بالندگی اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم می‌کنند

سید محمد آقامیری، استاندار قم و رئیس شورای آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادر کرد که متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم لله الرحمن الرحیم

تعلیم و تعلم موهبت ارزنده ای است که خداوند متعال به انبیاء و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا در پرتو آن بشر راه هدایت و سعادت را بیاموزد و معلمان همان میراث داران انبیاء الهی، مشعل ‌داران چراغ آگاهی و پرچمداران هدایت و جهل ستیزی اند که با جهد دلسوزانه و تلاش صبورانه خود در سنگر علم و دانش، موجبات رشد و بالندگی و شکوفایی علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه را فراهم می کنند.

انسان های فرهیخته ای که به عنوان عنصر اصلی اعتلای تعلیم و تربیت و ارزشمند ترین سرمایه اجتماعی کشور، همواره قابل تکریم و احترام بوده و در هر شرایطی باید قدردان زحمات بی دریغ آنان باشیم. ️

هفته معلم، فرصت ارزشمندی برای توجه دادن آحاد جامعه به نقش و جایگاه خطیر و اثرگذار نهاد آموزش و پرورش در فرایند توسعه به منظور جلب مشارکت و همکاری های عمومی در کمک به پیشبرد برنامه های این سازمان و بازشناسی آسیب های متوجه نظام آموزشی و تربیتی کشور همچنین تکریم و قدردانی شایسته از معلمین و زحمتکشان عرصه علم آموزی است.

️فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره متفکر و اندیشمند بزرگ علامه شهید مرتضی مطهری(ره)، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه اساتید، معلمین و فرهنگیان پرتلاش استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگی این بزرگواران در راه انجام شایسته رسالت مقدس تعلیم و تربیت و تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی آرزوی توفیق، تندرستی و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار