فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی:

آذربایجان‌ غربی، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت آذربایجان‌ غربی، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و مناطق شمال‌غرب کشور، قدمگاه و میعادگاه شهدا است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌ غربی، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است

سردار محمدحسین رجبی در یادواره شهدای تمرچین (حاج عمران) اظهار کرد: آذربایجان‌ غربی، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و مناطق شمال‌غرب کشور، قدمگاه و میعادگاه شهدا است.

وی افزود: امروز در امتداد ایثارگری شهدا است که امنیت پایدار داریم و کشور ما قدرتمند و دارای قدرت بازدارندگی است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت: ایران اسلامی، الهام‌بخش همه ملت‌های آزاده دنیا شده و همه این‌ها مدیون فداکاری رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگران است.

سردار رجبی تصریح کرد: مشارکت در اربعین، نماد عشق و ارادت اهل سنت به امام حسین(ع) بود و در ایام اربعین شاهد بودیم که اهل سنت پیرانشهر چگونه در استقبال از زائرین اربعین، سنگ‌تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار کنونی مدیون خون شهدا است، ادامه داد: قدرت بازدارندگی و تحمیل اراده، جرأت تعدی را از دشمنان گرفته است.

سردار نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز در این یادواره با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی، خار چشم دشمنان است، گفت: امروز اگر وعده صادق اتفاق افتاد و شکست تاریخی را دشمنان متحمل شدند، همه به برکت تدبیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب و عزت ایران اسلامی است که مرهون خون مطهر شهدا و خانواده آنان است.

سردار محمد احمدی، فرمانده مرزبانی آذربایجان‌ غربی نیز در این آیین بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان دانست.

در سال ۱۳۶۵ و در عملیات دفاعی حاج عمران، تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیش از ۳۵۵ شهید را در منطقه تمرچین پیرانشهر تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

منبع : ایمنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار