نفرات برتر دهمین جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند

زنجان (پانا) - نفرات برتر ۱۸ رشته جشنواره تدریس برتر دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دوشنبه شب معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر دهمین جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان در پردیس الزهرا استان زنجان با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

در رشته آموزش ابتدایی بخش دختران، نفر اول نیلوفر حسن زاده از چهارمحال و بختیاری، نفر دوم سارا راهبر از تهران، نفر سوم هانیه ایمانی از مازندران معرفی شدند.

در رشته آموزش ابتدایی بخش آقایان، نفر اول امیرطاها باروتی از اصفهان،نفر دوم محسن قرونه از خراسان رضوی،نفر سوم عدنان آخشیخ از هرمزگان معرفی شدند.

در رشته راهنمایی و مشاوره گرایش پرورشی، نفر اول فاطمه محمدی از گیلان، نفردوم غزاله ناجی ابراهیمی از خراسان رضوی،نفر سوم اسماعیل کریمی از یزد انتخاب شد.

در رشته هنر محمد حسین‌پور از تهران، مهرداد نقدی از اصفهان و محمدجواد میر از خراسان رضوی به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در رشته آموزش و پرورش کوکان استثنایی، مهتاب خانی از مرکزی، محمد اسماعیلی از کردستان، سمانه محمدی از اصفهان سه نفر برتر نام گرفتند.

در رشته دبیری فیزیک، زهرا کاشفی از فارس، شادی خضری از آذربایجان غربی و فاضل آقامحمدی از اصفهان بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته علوم تجربی، عرفان پولادوند از تهران، فاطمه آقابیگلویی از آذربایجان شرقی بعنوان دو نفر برتر انتخاب شدند.

سه نفر برتر رشته مطالعات اجتماعی به ترتیب فاطمه نصیری بنیادآباد از تهران ،سیده آرزو سادات از مازندران و زهرا صائمی از اصفهان نام گرفتند.

فاطمه عسگری از قم، عارف دباغی از تهران و فاطمه پیروزی از خوزستان منتخبین دانشجومعلمان در رشته عربی بودند.

در رشته شیمی، محمدجواد باقری نسب از اصفهان، امیر محمد بهرامی از آذربایجان شرقی و الهه خواجه از اصفهان نفرات برگزیده بودند.

در رشته زیست شناسی سیدمحمد حسینی از اصفهان، فاطمه وفائیان از تهران و محمدعلی حیدری از خوزستان انتخاب شدند.

رشته زبان انگلیسی نیز با معرفی فاطمه محقق از تهران، نارنین بیرانوند از خوزستان و حمیده آریش از سیستان و بلوچستان نفرات برتر خود را شناخت.

در رشته تاریخ محمد حسین جعفری از لرستان و مرضیه ناعمی از تهران از طرف هیئت داوران بعنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

در رشته الهیات و معارف اسلامی، حسین اثباتی از اردبیل، معصومه اثباتی از آذربایجان غربی و عاطفه اکبر نژاد از قم سه نفر برتر شدند.

در رشته زبان و ادبیات فارسی سه نفر برتر متشکل از علی آقایاری از اردبیل، کیمیا ترابی از تهران و علی اسلامی از خوزستان مشخص شدند.

در رشته راهنمایی و مشاوره گرایش مشاوره،فاطمه مختاری از اصفهان، سارا رضوانی از تهران و علی اکبرزاده از قزوین بعنوان برترین‌ها معرفی شدند.

رشته ریاضی نیز زهرا ولی زاده از کردستان، فاطمه سادات پورباقری از کرمان و فاطمه نجاری از آذربایجان شرقی برگزیده شدند.

در رشته جغرافیا فاطمه محمدی نجم از البرز، زینب دشتی از خراسان جنوبی و فاطمه فتحی از تهران اول تا سوم شدند.

در رشته تربیت بدنی، زهرا جوادی از تهران، امیرمحمد رغبتی از تهران نفرات اول و دوم شدند و محمدحسین بهشتی از خراسان رضوی و سبحان قاسمی از یزد مشترکا سوم شدند.

گفتنی است جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان از تاریخ ۲۴ ام لغایت ۲۷ تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار