استاندار اصفهان:

میزان کلی آرا در اقتدار و عملکرد رئیس‌جمهور، می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت وحدت اجتماعی پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهوری می‌شود که در صورت انتخاب بتواند با صلابت، اقتدار و همراهی بیشتر از مردم برنامه‌های خود را جلو ببرد و میزان کلی آرا در اقتدار و عملکرد رئیس‌جمهور، می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

سید رضا مرتضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: وقتی که مشارکت حداکثری اتفاق می‌افتد، در خارج از کشور بسیاری از محدودیت‌های ما دفع می‌شود. در واقع وقتی که ایران در قالب انسجام ملی و وحدت متفاوت بروز و ظهور پیدا می‌کند، دشمنانی که دنبال آسیب زدن به مملکت ما هستند و دنبال آسیب زدن به مردم هستند این فکر را از ذهن خود خارج می‌کنند.

وی افزود: دشمنان غالبا در دنیا به کشورهایی حمله می‌کنند و آسیب می‌زنند که اقتدار آن کشورها آسیب ببیند‌. مهمترین مولفه حضور مردم تامین این اقتدار است که مردم با حضور خود دارند در دنیا ترسیم می‌کنند که جایگاه کشور ما به لحاظ اقتدار ملی و انسجام اجتماعی کجاست.

وی اظهار کرد: اولین اثر در حوزه بیرون بازتابی است که از اقتدار کشور نشان می‌دهد، دومین اثر، این است که وحدت اجتماعی پشتوانه‌ای می‌شود برای رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود تا بتواند با صلابت، اقتدار و همراهی بیشتر از مردم برنامه های خود را جلو ببرد. لذا میزان کلی آرا در اقتدار و عملکرد رئیس‌جمهور می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

حجم فایل ویدیویی : ۸۳.۰۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۱۲ دانلود فایل
خبرنگار : هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار