مدیر آموزش و پرورش میبد:

توجه اصلی آموزش و پرورش معطوف به یادگیری مهارت‌های زندگی است

میبد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش میبد گفت: توجه اصلی آموزش و پرورش، معطوف به یادگیری مهارت‌های زندگی و تبدیل شدن فرزندان این شهرستان به کنشگران اجتماعی فعال است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه اصلی آموزش و پرورش معطوف به یادگیری مهارت‌های زندگی است

محمدرضا کارگر در مراسم زنگ غنچه‌ها، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و اشاره به نقش کودکستان‌ها در تعلیم و تربیت بیان کرد: آینده موفق و سعادتمند هر فرد در گرو تعلیم‌ و تربیت اوست و اساسی‌ترین دوران تعلیم‌ و تربیت، سنین اولیه کودکی است. اگر تربیت افراد جامعه از سال‌های آغازین کودکی مورد توجه نظام‌مند قرار گیرد به همان میزان آن جامعه، مسیر پیشرفت و تکامل را بهتر و سریع‌تر طی خواهد کرد و به سعادت و موفقیت خواهد رسید.

وی، تربیت را مقدم بر آموزش دانست و گفت: یکی از اصول اساسی در تعلیم و تربیت کودکان، تقدم تربیت بر آموزش است. خانواده‌ها باید استقلال، افزایش روابط اجتماعی و نوع‌دوستی را از کودکستان‌ها مطالبه کنند.

مدیر آموزش و پرورش میبد افزود: فرآیند آموزش به معنای انتقال دانش و مهارت‌های علمی با حضور آموزگاران و دبیران مجرب شهرستان میبد به بهترین وجه ممکن صورت می‌پذیرد.

کارگر گفت: توجه اصلی آموزش و پرورش، معطوف به یادگیری مهارت‌های زندگی و تبدیل شدن فرزندان این شهرستان به کنشگران اجتماعی فعال است.

وی افزود: از همه شما عزیزان می‌خواهم که با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری این دوره حساس در جهت ارتقا و بهبود کیفیت آموزش و پرورش پیش‌دبستانی تلاش کنیم تا آینده‌ای روشن و موفق برای فرزندانمان رقم بزنیم.

خبرنگار : سینا حفیظی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار