استاندار یزد خبر داد:

افزایش 2 برابری اعتبارات استان یزد در حوزه نوسازی مدارس

یزد (پانا) - استاندار یزد از افزایش 2 برابری اعتبارات استان یزد در حوزه نوسازی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 2 برابری اعتبارات استان یزد در حوزه نوسازی مدارس

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی در بازدید از دبستان‌های دخترانه سیدگل‌سرخ و ام‌البنین(س) به‌منظور بررسی مسائل این مراکز آموزشی با اشاره به ساخت چند مدرسه بزرگ‌مقیاس با حدود ۵ هزار مترمربع زیربنا در استان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های لازم در مدارس نظیر چمن مصنوعی، نمازخانه، سالن‌های ورزشی و... در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم بازسازی و نوسازی مدارس قدیمی و تخریبی استان افزود: از جمله این مدارس دونوبته، مدرسه ام‌البنین(س) و سیدگل‌سرخ است که با مشکلات زیادی از جمله آسفالت، میز و صندلی دانش‌آموزان، فضای ورزشی و نمازخانه مواجه هستند.

استاندار یزد با اشاره به ساخت نمازخانه دبستان ام‌البنین و سید گل‌سرخ خاطرنشان کرد: مقرر شد مساله آسفالت، زیباسازی و تجهیز مدرسه به وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی و میز و صندلی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان یزد پیگیری شود.

فاطمی با اشاره به تمرکز ویژه‌ مجموعه استان در حوزه نوسازی مدارس و افزایش 2 برابری اعتبارات این حوزه تصریح کرد: با بهره‌گیری از توان خیرین مدرسه‌ساز و تحقق تعهدات صنایع در قالب تفاهم‌نامه‌های منعقده، شاهد تحول زیرساخت‌های آموزشی و نظام تعلیم‌ و تربیت استان خواهیم بود.

استاندار یزد بر ایجاد فضاهای آموزشی شایسته و زیبنده دانش‌آموزان استان و رفع کمبودها و مشکلات موجود با نگاه عدالت آموزشی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار