مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

یزد (پانا) - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛ محمدکاظم صادقیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر برگزار می‌کند.

وی افزود: در این طرح که با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت بر ورود و عرضه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود از همه مراکز توزیع از جمله فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع لوازم‌التحریر، لباس، کیف، کفش و... بازرسی انجام می‌شود و در صورت وجود تخلف احتمالی، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: نظارت بر واحدهای تولیدی و عرضه‌کنندگان روپوش مدارس نیز پیش از این در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و طی هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم، انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته و اقدامات مقتضی به عمل آمده است.

صادقیان گفت: همشهریان می‌توانند علاوه بر مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت  استان یا شماره‌گیری تلفن 124، شکایات و گزارش‌های خود را اعلام یا از طریق سامانه اینترنتی 124.ir ثبت کنند تا پس از بررسی، نتایج به اطلاع آنان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار