معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش میبد مطرح کرد:

آسیب‌شناسی اجتماعی دانش‌آموزان، اولویت حوزه پرورشی در سال تحصیلی جدید

خانه مهارت‌آموزی و یاریگران زندگی در سال تحصیلی جدید افتتاح خواهد شد

میبد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش میبد، اولویت حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی در سال تحصیلی جدید را آسیب‌شناسی اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی خاکزار در جلسه مدیران آموزشگاه‌های مبید با اشاره به دستاوردهای حوزه پرورشی در سال گذشته همچون اجتماع عظیم دانش‌آموزان دختر و پسر در طرح استانی مصباح‌الهدی برای اولین بار در استان یزد و تربیت بیش از 300 دانش‌آموزخبرنگار خبرگزاری پانا بیان کرد: اولویت حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی در سال تحصیلی جدید، آسیب‌شناسی اجتماعی دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش میبد ، ضمن تاکید بر رفع مشکلات رفتاری دانش‌آموزان و نقش آموزش و پرورش در این باره، اظهار کرد: سلامت دانش‌آموزان در 4 بُعد سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی تعریف می‌شود. آموزش و پرورش باید در هر 4 بُعد، برنامه مدونی را طرح‌‌ریزی کرده و با کمک تمام ادارات و سازمان‌های مربوطه همچون مرکز بهداشت، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج دانش‌آموزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و... جهت ارتقای سلامت دانش‌آموزان، تلاش کند.

وی با اشاره به تقویت هسته مشاوره علیخانی در سال تحصیلی جدید، ادامه داد: به یاری خداوند با توجه به تاکیدمان بر رفع مشکلات رفتاری دانش‌آموزان و یادگیری مهارت‌های زندگی در دوران ابتدایی، «خانه مهارت‌آموزی و یاریگران زندگی» در محل هسته مشاوره علیخانی، افتتاح خواهد شد که رویکردی نوین در حوزه مشاوره به دانش‌آموزان ابتدایی خواهد بود.

خاکزار با اشاره به کمبود مشاور در شهرستان برای رفع مشکلات دانش‌آموزان اظهار کرد: خانواده‌ها، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند با برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۵۷۰ مسائل و مشکلات خود را با مجرب‌ترین مشاوران مرکز مشاوره امام حسین(ع) یزد از ساعت 8 صبح الی 8 شب به جز روزهای تعطیل به‌صورت رایگان در میان بگذارند.

 

خبرنگار : حسین آخوندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار