رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد:

ایجاد فرصت مجدد برای دانش‌آموزان جامانده از ثبت‌نام سرویس مدارس

یزد (پانا) - رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از عدم ثبت‌نام ۲ هزار دانش‌آموز در سامانه سرویس مدارس و بازگشایی مجدد این سامانه در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فرصت مجدد برای دانش‌آموزان جامانده از ثبت‌نام سرویس مدارس

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، مهدی فعالی با اشاره به ثبت‌نام ۱۹ هزار دانش‌آموز یزدی برای سرویس مدارس گفت: با توجه به اینکه ۲ هزار دانش‌آموز در سامانه سرویس مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند در راستای رفع نگرانی خانواده‌ها قرار است دوباره سامانه «سپند» تا چند روز آینده بازگشایی شود.

وی افزود: خانواده‌هایی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند در زمان بازگشایی سامانه هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند و اطلاعات مدرسه و مکانی خود را در سامانه ثبت کنند در صورتی که اطلاعات مکانی والدین، اشتباه ثبت شد می‌توانند با چک کردن در سامانه آن را تصحیح کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اینکه هیچ درگاه دیگری برای ارائه سرویس وجود ندارد، ادامه داد: بعد از انجام ثبت‌نام با اطلاع‌رسانی که از سوی سازمان انجام می‌شود، هزینه سرویس برای هر فرد مشخص و به خانواده‌ها اعلام می‌شود و بر اساس این هزینه‌ای که مشخص می‌شود با مراجعه به شرکت‌های مربوطه و ادامه کار، روند ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

فعالی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های سرویس فرزندانشان از تسهیلات هم استفاده کنند، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، قرار است از طریق معرفی‌نامه‌ای که شرکت‌ها صادر می‌کنند، تسهیلات یک‌ساله در اختیار اولیا قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار