نماینده ولی فقیه در استان یزد:

اقدامات خوبی توسط نوجوانان و جوانان در مدارس اشکذر انجام شده است

اشکذر (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط نوجوانان و جوانان در مدارس اشکذر انجام شده است، گفت امیدوارم این کارهای بسیار خوب همچنان ادامه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات خوبی توسط نوجوانان و جوانان در مدارس اشکذر انجام شده است

آیت‌الله محمدرضا ناصری در آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اشکذر در تکریم شخصیت حجت‌الاسلام طالبیان که ۳۲ سال به عنوان امام جمعه اشکذر بود، خاطرنشان کرد: ایشان محور همدلی و یکپارچگی مردم و مسئولان شهرستان اشکذر بود و توجه ایشان به همه مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به حضور حجت‌الاسلام طالبیان در مدارس و توجه ایشان به دانش‌آموزان افزود: «درس‌های اخلاق خوبی در مدت امامت جمعه ایشان برگزار شد و کارهای بسیار خوبی در مدارس شهرستان اشکذر توسط نوجوانان و جوانان در زمان ایشان دیده‌ام و می‌بینم که امیدوارم همچنان ادامه پیدا کند.

همچنین آیت‌الله ناصری به فعالیت‌هایی همچون نوحه هزار نفره فتح خون برای مادران و کودکان شهید غزه، ابتکار نامگذاری چهارم اسفند در تقویم فرهنگی شهرستان به نام «روز من الحبیب» و جایزه سالیانه محمد و مرتضی اشاره کرد.

وی از حجت‌الاسلام والمسلمین صانعی (امام جمعه جدید اشکذر) خواست که این فعالیت‌های فرهنگی در مدارس شهرستان اشکذر ادامه پیدا کند.

خبرنگار : امیرمحمد دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار