استاندار یزد:

خیزش عمومی در هفته معلم باید برای تکریم و منزلت معلمان انجام شود

یزد (پانا) - استاندار یزد گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در هفته بزرگداشت معلم باید انجام شود، مسئله منزلت جامعه تعلیم و تربیت و معلم است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خیزش عمومی در هفته معلم باید برای تکریم و منزلت معلمان انجام شود

مهران فاطمی در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در گفت‌وگو با پانا با اشاره به جایگاه معلم در جامعه عنوان کرد: «همه مردم و اقشار به نوعی بر سر سفره آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت نشسته و متنفع هستند.»

فاطمی ادامه داد: «در هفته بزرگداشت مقام معلم، یک خیزش عمومی و یک حرکت عمومی برای تکریم و منزلت معلمان باید اتفاق بیفتد. گرامیداشت هفته معلم، تنها وظیفه اداره کل آموزش و پرورش نیست بلکه همه جامعه باید نسبت به نظام تعلیم و تربیت و ساحت مقدس مقام معلم ادای احترام کند.»

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته معلم گفت: «برنامه‌هایی مانند تجلیل از معلم‌های ماندگار و پیشکسوت،  سرکشی از معلم‌های عزیز و دیگر برنامه‌های متنوعی که در مدارس برگزار می‌شود باید در راستای همان هدف یعنی تکریم منزلت معلم باشد.»

استاندار یزد مطرح کرد: همه ما باید بدانیم که مدیون این قشر بزرگ و تاثیرگذار هستیم. البته جامعه ما قطعا ارزش مقام معلم را  می‌داند و حتماً به وظایف و مسئولیت‌های خودش در قبال معلم‌ها خواهد پرداخت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار