مدیر آموزش و پرورش فومن:
توسعه عدالت و آموزش باکیفیت برای همه دانشآموزان، رویکرد اصلی آموزشوپرورش است
فومن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: توسعه عدالت و آموزش باکیفیت برای همه دانشآموزان، رویکرد اصلی آموزش و پرورش شهرستان فومن است.
محمدرضا صادقی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان فومن با اشاره به اینکه عدالت تربیتی، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: توسعه عدالت و آموزش باکیفیت برای همه دانشآموزان، رویکرد اصلی آموزشوپرورش شهرستان است.
وی با اشاره به اهمیت دانشآموزان به عنوان آیندهسازان کشور افزود: دانشآموز، بالاترین ثروت یک جامعه است.
صادقی، انسجام و هماهنگی میان تمام ارکان آموزش و پرورش شهرستان را زمینهساز موفقیت نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: هر موفقیتی با انسجام، خلاقیت و اتحاد به دست میآید.
مدیر آموزش و پرورش فومن با تاکید بر جایگاه مهم تربیت در آموزش و پرورش، اجرای قانون رتبهبندی معلمان در مرحله دوم را گامی استوار در حمایت از معلمان عنوان کرد و تصریح کرد: تاییدات ارزیابی مرحله دوم و بررسی مستندات بارگزاریشده معلمان فاقد رتبه توسط مدیران مدارس در حال انجام است و انتظار میرود مدیران مدارس در امور رتبهبندی با جدیدت و تسریع پیگیر باشند.
وی گفت: رتبهبندی معلمان منجر به تضمین کیفیت و پویایی آموزش خواهد شد و مسیر رشد و بهروزآوری را برای معلمان ترسیم خواهد کرد.
صادقی به تبیین برنامهها و اولویتهای آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و گفت: توسعه عدالت و آموزش باکیفیت برای همه دانشآموزان، اولویت اصلی آموزش و پرورش است که تقویت و ارتقای کیفیت آموزش مدارس و همچنین غنیسازی محیطهای یادگیری و تنوعبخشی به آن برای ارتقای کیفیت آموزش از اقدامات اصلی خواهد بود.
وی معلمان را محور آموزش به دانشآموزان و مسئول اصلی ارائه خدمات آموزشی و یادگیری خواند و به نقش اساسی آنها در ارتقای کیفیت آموزشی بهخصوص در مدارس کمتربرخوردار اشاره و تاکید کرد.
ارسال دیدگاه