فرمانده سپاه شهرستان صومعه‌سرا:

شعار محوری هفته بسیج دانش‌آموزی «میدان‌دار» است

صومعه‌سرا (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان صومعه‌سرا گفت: شعار محوری امسال برای هفته بسیج دانش‌آموزی «میدان‌دار» یعنی ادامه راه شهدای مقاومت و مسیر مقاومت است.

کد مطلب: ۱۵۱۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شعار محوری هفته بسیج دانش‌آموزی «میدان‌دار» است

مسیب محمدجانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: شعار محوری امسال برای هفته بسیج دانش‌آموزی «میدان‌دار» یعنی ادامه راه شهدای مقاومت و مسیر مقاومت است که نوجوانان ما ادامه‌دهنده راه مقاومت هستند. برناه‌های امسال شامل زنگ ایثار و شهادت در سطح مدارس شهرستان در ۷ آبان‌ است و تقریباً ۳۰۰ برنامه در مدارس سطح شهرستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل دیدار دانش‌آموزان با امام جمعه شهرستان و فرماندار شهرستان، یادواره شهدا و گلباران گلزار شهدا به‌خصوص مزار شهید نعمت برشنورد و همچنین دیدار با خانواده شهید، برپایی نمایشگاه‌های استکبارستیزی، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنفکری، توزیع بسته‌های کمک مومنانه و... می‌شود.

محمد‌جانی افزود: سهم استان گیلان ۸۵۰ شهید دانش‌آموز از ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید کل کشور است که سهم شهرستان صومعه‌سرا ۴۱ شهید است و اولین شهید دانش‌آموز انقلاب اسلامی از شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان، شهید نعمت برشنورد است.

وی گفت: اسرائیل با چهار گروه مشکل دارد. کشور های بالای ۲۰ میلیون نفر و مقتدر، کشورهای مسلمان شیعه و با شیعه‌های سیاسی که تمام این چهار گروه شامل ما ایرانی‌ها می‌شود که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جنگ ما با اسرائیل بحث بقا و فنا است که یقیناً طبق احادیث و روایات محقق شده، فنای اسرائیل را به زودی با چشم خواهیم دید.

خبرنگار : دانش‌آموز: ریحانه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار