مشاور دبیرستان نرجس:

وظیفه همیار مشاور، کمک به مشاور در شناسایی دانش‌آموزان است

صومعه‌سرا (پانا) - مشاور دبیرستان نرجس گفت: نقش و وظیفه همیار مشاور، کمک به مشاور در برنامه‌ها و شناسایی و ارجاع دانش‌آموزانی است که دچار مشکل هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه همیار مشاور، کمک به مشاور در شناسایی دانش‌آموزان است

انتخابات همیار مشاور در دبیرستان دوره دوم دخترانه (علوم و ادبیات انسانی) نرجس و همچنین در دبیرستان‌ها و آموزشگاه‌های دیگر شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

فاطمه مهمان‌خواه، مشاور دبیرستان دخترانه نرجس در گفت‌وگو با پانا گفت: «هر ساله همیار مشاور اهمیتی در مدارس داشت اما به‌صورت انتخابات نبود. مشاور یا مسئولان مدرسه، دانش‌آموزانی را که می‌دانستند ‌در زمینه‌های مشاوری قوی هستند، انتخاب می‌کردند یا دانش‌آموزانی که خودشان علاقه‌مند به همیار مشاور بودند، اسم خود را به مشاور می‌دادند.»

مهمان‌خواه خاطرنشان کرد: «مشاور با در نظر گرفتن تعداد دانش‌آموزان مدرسه، آن‌ها را انتخاب می‌کرد و همیار مشاوران در طول سال به مشاور در برنامه‌ها کمک می‌کردند و مهمترین کاری که باید انجام می‌دادند، شناسایی دانش‌آموزانی بود که دچار مشکل بودند و آن‌ها را به مشاور مدرسه ارجاع می‌دادند و اگر هم مشکل به دست مشاور حل نمی‌شد، آن‌ها را به مرکز مشاوره می‌فرستاد.»

وی افزود: «از امسال اهمیت همیار مشاوران بیشتر شد و انتخاباتی را برگزار کردند که همه در این کار دخیل باشند تا افرادی که واجد شرایط هستند رأی بیاورند و همیار مشاور شوند.»

در این انتخابات، دانش آموزان با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، افراد توانمند در مشاوره را انتخاب کردند.

دانش‌آموزخبرنگار: ریحانه حیدری

خبرنگار : دانش‌آموز: ریحانه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار