نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت در حمایت از هم برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش خواهند کرد

لنگرود (پانا) - نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم آماده هستیم، گفت: مجلس و دولت در حمایت از هم و برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس و دولت در حمایت از هم برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش خواهند کرد

مهرداد لاهوتی در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کسانی که در تمهید و ساخت این پروژه تلاش کرده‌اند، گفت: همه ما برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم آماده هستیم. مجلس و دولت در حمایت از هم برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی کشور تلاش خواهند کرد.»

محمدرضا جلالی، فرماندار لنگرود نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و رئیسی، گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام‌شده و پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان لنگرود مثل افتتاح فاز یک بندر چمخاله و دبستان ۱۲ کلاسه شهید رئیسی، ارائه کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز با تبریک هفته دولت گفت: دولت شهید جمهور در خدمت‌رسانی به مردم، تلاش فراوان کردند و ان‌شاءالله در دولت وفاق ملی نیز این موضوع با سرعت و شدت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

علی دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان نیز در ادامه، گزارشی از روند ساخت دبستان ۱۲ کلاسه ارائه کرد.

دبستان ۱۲ کلاسه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لنگرود و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و همزمان با هفته دولت به مساحت ۱۸۳۶ مترمربع در منطقه مسکن مهر شهرستان لنگرود افتتاح شد.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا طاهری‌فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار