مدیر اجرایی اکران فیلم‌های رشد:

فیلم‌های رشد به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اکران می‌شود

رشت (پانا) - مدیر اجرایی اکران فیلم رشد گفت: فیلم‌های رشد با موضوعات‌ تربیتی و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های رشد به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اکران می‌شود

بدریه هدایت‌پناه در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «اکران فیلم‌های منتخب پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از ۲۱ مرداد در مناطق ۳۴گانه آموزش و پرورش استان گیلان شروع شده و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد و منتخبی از فیلم‌های پنجاه‌وسومین جشنواره فیلم رشد که در دی ۱۴۰۲ برگزار شده بود در ۳۳۰ مکان به تفکیک دوره اول و دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم و به تفکیک دختر و پسر و دانشجومعلمان، معلمان و خانواده‌ها در حال اکران است.»

هدایت‌پناه افزود: «این فیلم‌ها که با موضوعات تربیتی هستند در کانون‌های فرهنگی - تربیتی ادارات، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس پایگاه‌های اوقات فراغت، دارالقرآن‌ها و... به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اکران می‌شوند و دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها فیلم‌ها را تماشا  می‌کنند. جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها، تقدیر از دانش‌آموزان و همکاران فیلمساز و اجرای دیگر برنامه‌های جنبی از فعالیت‌هایی است که در کنار اکران فیلم‌ها در مراکز انجام شده است.»

وی گفت: «یک پویش استانی نیز در بازه اکران در استان در حال برگزاری است که در این پویش، دانش‌آموزان می‌توانند نقد فیلم، نقاشی، روایت و... از فیلم‌ها را ارسال کنند که آثار دانش‌آموزان در کانال «پویش‌های استان» بارگذاری خواهد شد.»

دانش‌آموز خبرنگاران: فاطیما هوشمند - آیسان هاشم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار