سرپرست آموزش و پرورش فومن خبر داد؛

برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ با حضور ۹۰۴ داوطلب در فومن

فومن (پانا) - سرپرست آموزش وپرورش شهرستان فومن گفت مرحله دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۹۰۴ داوطلب در این شهرستان در روزهای 21 و 22 تیر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ با حضور ۹۰۴ داوطلب در فومن

صادق مومنی در جلسه توجیهی عوامل برگزارکننده مرحله دوم کنکور سراسری سال 1403 از برگزاری مرحله دوم کنکور در ۱۰ حوزه اجرا و با حضور ۹۰۴ داوطلب در شهرستان فومن خبر داد.

وی با بیان اینکه نوبت دوم کنکور سراسری امسال صبح و بعدازظهر امروز پنج‌شنبه و صبح روز جمعه ۲۲ تیر برگزار خواهد شد، گفت: در نوبت صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و در نوبت بعدازظهر این روز نیز آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

مومنی اضافه کرد: در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد.

فریدون سیرتی، کارشناس سنجش آموزش و پرورش شهرستان فومن نیز شروع فرآیند آزمون در نوبت صبح روز پنج‌شنبه و جمعه را از ساعت ۷:۳۰ صبح و در نوبت بعدازظهر روز پنج‌شنبه را از ساعت ۱۴ اعلام کرد.

وی گفت: داوطلبان باید ۳۰ دقیقه زودتر از زمان آغاز فرآیند برگزاری کنکور در محل حوزه آزمون خود حضور داشته باشند.

داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت کنند.

مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور یک هزار و ۲۰ داوطلب فومنی در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت در ۱۱ حوزه اجرا برگزار شده بود.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین‌فاطمه پورقنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار