زوج جوان صومعه سرایی در روز عروسی در پای صندوق رای:

خوشحالیم که اولین روز زندگی مشترک مان را با ادای وظیفه ملی وشرعی خود شروع کردیم

صومعه سرا (پانا) - زوج جوان صومعه‌سرایی :خوشحالیم که اولین روز از زندگی مشترکمان را باادای وظیفه ملی وشرعی خود شروع کردیم وبا لباس بخت به پای صندوق رای آمدیم

کد مطلب: ۱۴۸۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خوشحالیم که اولین روز زندگی مشترک مان را با ادای وظیفه ملی وشرعی خود شروع کردیم

 در شهرستان صومعه‌سرا همانند دیگر شهرها وروستاهای میهن عزیزمان در حوزه‌های انتخابی اخذ رأی مردم با شرور و هیجان به پای صندوق رأی آمدند .

اتفاق جالبی که در مسجد ولیعصر که یکی از حوزه های انتخابی شهرستان صومعه‌سرا است این است که  تازه عروس و دامادی در روز عروسی خود به پای صندوق رأی آمدند.

به یمن حضور این تازه عروس و داماد مسئولان شهرستانی از جمله مسیب محمدجانی فرمانده سپاه پاسداران ، اسفندیار جوشن فرماندار شهرستان ،مهدی عشوری مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از همراهان حضور یافتند.

این تازه عروس وداماد در گفت وگو با خبر نگار پانا  هدف از شرکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در روز عروسی شان را مشارکت در تعیین رئیس جمهور آینده کشور بالطبع مشارکت در سرنوشت کشور عنوان کردند وابراز خوشحالی داشتند از اینکه در این روز که شروع زندگی مشترکشان بود در یک مشارکت ملی و شرعی شرکت کردند وشادی و خوشحالی آنها مضاعف شد چون وظیفه هر ایرانی مسلمان این است که به مسائل میهن خود بی تفاوت نباشد.

لازم به ذکر است که این تازه عروس و داماد از مسئولان شهرستان هدایایی به عنوان هدیه عروسی ویادگاری دریافت کردند.

دانش‌آموز خبرنگار:ریحانه حیدری

 

خبرنگار : دانش آموز خبر نگار :ریحانه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار