فرماندار رشت:

توسعه و پیشرفت کشور به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد

رشت (پانا) - فرماندار رشت، انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، توسعه و پیشرفت در کشور اتفاق می‌افتد و حضور و مشارکت مردم در انتخابات، تهدیدات کشور را دفع می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و پیشرفت کشور به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد

انتخابات مظهر جمهوریت نظام است و به‌همین علت است که مستکبران و آمریکا هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام و هم با انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌‌های رای، مخالف هستند.

اگر حضور پرشور مردم در انتخابات باشد، وحدت ملی را نشان می‌دهد و این انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه، وحدت ملی قدرت ملی را به وجود می‌آورد و این قدرت ملی موجب امنیت در کشور می‌شود. ملت ایران، هشتم تیر بر سر صندوق‌های رای حاضر شدند تا با انتخاب خود، راه رئیس جمهور شهید همواره ادامه‌دار باشد. در استان گیلان در این دوره ۲۶۸۸ شعبه اخذ رأی وجود داشت که از مجموع شعب اخذ رای استان ۲۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار و همچنین ۹۷۵ شعبه شهری و ۱۷۱۳ شعبه روستایی بود.

فرماندار رشت، انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت: «به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق‌های رای، توسعه و پیشرفت در کشور اتفاق می‌افتد و حضور و مشارکت مردم در انتخابات، تهدیدات کشور را دفع می‌کند.»

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز اعلام کرد: استقبال مردم استان از انتخابات ریاست جمهوری خوب بود و فرآیند برگزاری انتخابات به خوبی پیش رفت.

آیت‌الله رسول فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان گیلان) و اسدالله عباسی (استاندار گیلان) و حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی (رئیس کل دادگستری استان گیلان) و سردار حمید دامغانی (فرمانده سپاه قدس استان گیلان) صبح دیروز با حضور در منزل شهیدان یوسفی در پیربازار شهر رشت، رأی خود را به صندوق انداختند.

دانش‌آموزخبرنگار: فاطیما هوشمند - آیسان هاشم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار