تجلیل رئیس اداره گاز تالش از دانش‌آموز روستای «سیله‌سر»

تالش (پانا) - رئیس اداره گاز شهرستان تالش از دانش‌آموز روستای سیله‌سر که در تشکر از گازرسانی به این روستا یک نقاشی را به کارکنان اداره گاز تقدیم کرده بود، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل رئیس اداره گاز تالش از دانش‌آموز روستای «سیله‌سر»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان؛ سوگل زینعلی، دانش‌آموزی است که چندی پیش با اهدای نقاشی از زحمات کارکنان اداره گاز تالش برای گازرسانی به روستای «سیله‌سر» تشکر کرده بود، اقدامی که بازتاب جالبی در فضای مجازی داشت.

کارگران و مهندسان، سخت غرق مشغول به کارند و از چشمان پرامید سوگل زینعلی که به دستان پرتلاش آنان است، غافل‌اند. سوگل، چایی می‌آورد، کارگران مشغول کارند، گاز دارد می‌آید و مقصد، خانه سوگل زینعلی است.

کار تمام شد اما قصه سوگل تازه آغاز می‌شود. او با هدیه زیبای خود، روستای سیله‌سر را برای همیشه در یاد نیروهای شرکت گاز گیلان ماندگار خواهد کرد. سوگل با دستان کوچک و نقاشی ساده‌اش چه نقش زیبایی رقم زد و چه درس بزرگی به ما آموخت و به همین خاطر رئیس اداره گاز شهرستان تالش با هدیه‌ای از سوگل زینعلی تجلیل کرد.

این در حالی است که برخی کشورهای منطقه مانند امارات حتی در اکثر مناطق شهری نیز گاز لوله‌کشی ندارند اما در ایران ضریب نفوذ گاز حتی در روستاها به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار