به‌مناسبت پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی(ره) انجام شد؛

ختم قرآن به نیت آیت‌الله بهجت فومنی(ره)

فومن (پانا) - مراسم بزرگداشت و محفل انس با قرآن کریم در ۵ مدرسه شهرستان فومن به مناسبت پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ختم قرآن به نیت آیت‌الله بهجت فومنی(ره)

دانش‌آموزان فومنی در مراسم ختم قرآن شرکت کرده و هر کدام از آن‌ها 2 صفحه از قرآن مجید را به نیت آیت‌الله بهجت، قرائت کردند و ختم قرآن را به روح ملکوتی آن روحانی هدیه دادند.

این مراسم  و محفل انس با قرآن کریم به مناسبت پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌‌الله محمدتقی بهجت فومنی(ره) با حضور سیده مریم نبوتی (معاون پرورشی اموزش و پرورش فومن)، حجت‌الاسلام مهدی راثی (رئیس اداره تبلیغات اسلامی) و اعضای ستاد بزرگداشت آیت‌الله بهجت(ره) در دبیرستان فاطمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام راثی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فاطمیه با توجه به نابسامانی‌های غزه و جنایات اسرائیل، سخنرانی کرد و از مدیر دبیرستان فاطمیه فومن درخواست کرد تا رونوشتی از زندگینامه این مرد روحانی تهیه کرده و دانش‌آموزان را با آیت‌الله بهجت(ره) آشنا کنند.

آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی در استان گیلان و شهرستان فومن، چشم به جهان گشود. وی در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ در سن ۹۲ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین‌فاطمه پورقنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار