حضور ‌پرشور مردم مومن املشی در راهپیمایی روز قدس

املش (پانا) - مردم ‌املش‌ با شرکت کردن در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که دشمنان کشور‌های اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند‌.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور ‌پرشور مردم مومن املشی در راهپیمایی روز قدس

‌روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند و از مسلمانان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست ‌اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشور‌های مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود‌.

راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف جهان از جمله مالزی،  هند،  سنگاپور،  اندونزی،  ترکیه،  آمریکا،  کانادا،  نروژ،  آذربایجان،  سودان،  انگلیس،  بحرین،  بوسنی و هرزگوین، تونس،  پاکستان،  استرالیا،  آلمان،  رومانی،  کویت،  اسپانیا،  آفریقای جنوبی،  سوئد،  ونزوئلا،  آلبانی،  یمن و یونان برگزار می‌شود؛ مراسم روز قدس در بیش از ۸۰ کشور اسلامی و غیراسلامی برگزار می‌شود.‌

این مراسم در کشور‌های غربی، به دلیل اینکه جمعه روز کاری است، مراسم روز قدس در تعطیلات آخر هفته، شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود. با این حال برگزاری مراسم روز قدس در خارج از ایران، با محدودیت‌هایی مواجه می‌شود. 

اما در روز قدس 1403 مردم پرشور املش با حضور گسترده خود اعلام کردند که هیچوقت و هیچگونه امکان ندارد که دشمنان به کشور‌های اسلامی ضربه بزنند چنانچه اگر ضربه‌ای به این کشور‌ها از سوی دشمن وارد شود آن کشور‌ها با هم متحد شده و انتقام سختی خواهند گرفت.

دانش‌آموز خبر نگاران: هستی اشکانی، ساجده علیپور، ابوالفضل رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار