مردم همیشه در صحنه لاهیجان، حضور باشکوهی در راهپیمایی روز قدس داشتند

لاهیجان (پانا) - مراسم روز جهانی قدس با شکوهی وصف‌ناپذیر با حضور مردم مومن و روزه‌دار لاهیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم همیشه در صحنه لاهیجان، حضور باشکوهی در راهپیمایی روز قدس داشتند

مردم همیشه در صحنه لاهیجان با حضور حماسی و منسجم خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی خود را نیز به نمایش گذاشتند.

مراسم روز جهانی قدس با شکوهی وصف‌ناپذیر و با حضور مردم مومن و روزه‌دار لاهیجان از میدان سپاه این شهر آغاز شد و در میدان وحدت با شعارهای کوبنده و «الله اکبر» مردم مورد تایید قرار گرفت.

اقشار مختلف مردم شهرستان لاهیجان در این راهپیمایی باشکوه شرکت داشتند. راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب و اشغال سرزمین مسلمانان در شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

مردم ولایتمدار شهرستان لاهیجان همیشه در صحنه بوده‌اند و خوب می‌دانند که روز قدس، روزی است که همه مردم می‌آیند تا نشان دهند هیچ قدرت استکباری و جهانی وجود ندارد که بتواند در مقابل ایران و ایرانی قد علم کند. مردم خداجوی لاهیجان با سر دادن شعار «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» و شعارهای کوبنده «الله اکبر» ، «مرگ بر اسرائیل» و... حضور پرشور خود را به جهانیان ثابت کردند تا دشمنان اسلام بدانند ستون‌های انقلاب از  بیش از ۴۰ سال پیش محکم‌تر شده و مردم تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

دانش‌آموزخبرنگار: نوژان عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار