نخستین پیروزی تیم ملی سوریه در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

گرگان (پانا) - تیم بسکتبال نوجوانان کشور سوریه در نخستین دیدار خود در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا که در گرگان در حال برگزاریست برابر تیم ملی اردن به پیروزی دست یافت.

کد مطلب: ۸۴۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین پیروزی تیم ملی سوریه در مسابقات  بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

در دومین دیدار روز دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا تیم‌های سوریه و اردن در سالن امام خمینی (ره) گرگان به دیدار هم رفتند که تیم بسکتبال نوجوانان کشور سوریه با اینکه تازه به گرگان رسیده بود، با نتیجه 64 بر 56 برابر سوریه پیروز شد.

در دیدار تیم ملی سوریه در کوارترهای اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج 18 بر 19، 7 بر 11 و 8 بر 11 به پیروزی رسید و کوارتر چهارم هم با نتیجه مساوی در امتیاز 23 پایان یافت.

در این دیدار تیم سوریه با ترکیب اولیه جاد کودسی، عدی حماد، احمد محمود، جعفر احمد و محمود خانتومانی در میدان حاضر شد و تیم هم اردن با ترکیب اولیه حسین الکورد، احمد محمد، عمر سامر، ادوارد سیزف و عمر حسونه به میدان رفت.

تیم سوریه که فقط چند ساعت قبل از دیدار با اردن به گرگان رسیده بود با وجود خستگی ناشی از سفر طولانی مقابل رقیبش پیروز شد.

این رقابت‌ها بعدازظهر دوشنبه با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که ساعت 16 ایران و اردن به مصاف هم می‌روند و ساعت 18 تیم‌های لبنان و سوریه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مرحله نخست مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با شرکت 5 تیم ایران، لبنان، اردن، سوریه و عراق به مدت 5 روز در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می‌شود و در پایان 2 تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار