جشن یک سالگی کانون تخصصی والیبال صفری برگزارشد

گرگان(پانا)-جشن یک سالگی کانون تخصصی والیبال صفری در علی آباد کتول برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن یک سالگی کانون تخصصی والیبال صفری برگزارشد

پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با استاندارد های نوین و جذاب، به ویژه در فصول گرم سال همواره یکی از دغدغه های مسئولین فرهنگی و ورزشی است و همه ساله برنامه های مختلفی در این خصوص در سطح کشور برگزار می شود.

در استان گلستان نیز این برنامه با جدیت دنبال می شود و مسئولان به دنبال طرح های نو و جذب دانش آموزان به کلاس های مختلف هستند.

به همین منظور در شهرستان علی آباد کتول و در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تشویق به انجام ورزش های توپی و دسته جمعی، جشن یک سالگی کانون تخصصی والیبال خلیل صفری با حضور خانواده ها، مسئولین ، اعضای شورای شهر و ریاست هیات والیبال شهرستان در محل سالن سرداران شهید این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم علی آبادی عضو شورای شهر و کمیته ورزشی این شورا در خصوص اهمیت ورزش در سن نوجوانی گفت: ورزش یکی از اهرم های تقویت های کننده اوقات فراغت دانش آموزان است که با هدایت بچه ها به مکان های مناسب و نزد مربیان کارآزموده و مجرب باعث شکوفایی استعدادهای بچه ها می شود و از دل این استعدادها ، بازیکنان تیم های ملی شناسایی و به بازیهای جهانی اعزام می شوند.

وی داشتن انگیزه را مهمترین عامل برای انجام هر کار دانست و از بچه ها خواست از تجارب مربیان استفاده کند و قدر این موقعیت را که برایشان فراهم شده است، بدانند و به پرورش روح و جسم خود بپردازند.

وی در پایان مبلغی را به عنوان مساعدت مالی از سوی نماینده شهرستان به این کانون اهدا نمودند.

در ادامه خلیل صفری مدیر کانون تخصصی والیبال صفری، از مربیان با دانش شهرستان که قریب به سه ده در ورزش والیبال استان و شهرستان فعالیت دارد گفت: ورزش والیبال را می توان ورزش اول استان گلستان نامید و این ورزش در جای جای استان گلستان بازیکنان و طرفداران فراوانی دارد.

وی در خصوص راه اندازی کانون تخصصی والیبال صفری گفت: به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان و آموزش صحیح اصول والیبال، باهمراهی و همکاری دوستان اقدام به تاسیس این کانون نمودم که امید وارم بتوانم در اعتلای ورزش شهرستان و به دنبال آن ورزش استان گامی هر چند کوچک بردارم. در این مراسم میلاد وطنی دانشجوی تکواندوکار و لژیونر ایران به عنوان مهمان ویژه حضور داشت که مورد تشویق تماشاگران و مهمانان قرار گرفت.

در پایان از ورزشکاران نمونه این کانون تجلیل شد و بازی دوستانه بین دوم تیم از این کانون برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار