معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان

باید فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان منطبق با خواست عموم فرهنگیان باشد

گرگان(پانا)-معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان در جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان گلستان گفت: باید فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان منطبق با خواست عموم فرهنگیان باشد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
باید فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان منطبق با خواست عموم فرهنگیان باشد

جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان گلستان در محل دفتر معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان تشکیل گردید.

قدرت الله نظری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار داشت: ایجاد نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ها در راستای تمرکز زدایی بوده و یک فرصت است.

نظری افزود: فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان باید ملموس باشد تا اعتماد سازی در جامعه فرهنگی شکل بگیرد. وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی اظهار داشت: باید از تجربیات گذشته استفاده نمود و فرایند کار را آسیب شناسی نمود تا چراغی برای راه آینده باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: اعتقاد دارم که صندوق ذخیره و شرکت های زیر مجموعه آن دارای ظرفیت های ارزشمندی است و انتظار داریم که از این ظرفیت ها در استان استفاده شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ضرورت دارد که فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان منطبق با خواست عموم فرهنگیان باشد. نظری شفافیت در امور را بسیار ضروری دانست و گفت: اگر کارها توام با شفافیت باشد قطعا به دنبال خود اعتمادسازی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه جلسه مباحثی نظیر: جذب افراد جدید، ترغیب برای افزایش سهم افراد، طرح استمرار عضویت بازنشستگان و لزوم مشارکت صندوق ذخیره فرهنگیان در طرح های کوچک و زودبازده مورد بحث قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار