مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

عملیاتی کردن سند تحول بنیادین راهکار اصلی توسعه آموزشی است

گرگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش آزادشهر گفت:عملیاتی کردن سند تحول بنیادین راهکار اصلی توسعه آموزشی است.

کد مطلب: ۸۲۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عملیاتی کردن سند تحول بنیادین راهکار اصلی توسعه آموزشی است

در جلسه شورا اداری آموزش و پرورش این شهرستان بر بهره گیری از ظرفیتهای درون و برون سازمانی باهدف رفع مشکلات آموزشی و پرورشی تأکید شد.

در ابتدای جلسه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گزارشی از وضعیت آموزش و مشکلات و نیازمندیهای این اداره را ارائه کرد. وی کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی را از مهم ترین چالش های آموزش و پرورش آزادشهر عنوان کرد.

در ادامه احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بااشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: باید آموزش و پرورش با تمام توان در جهت مقابله با تحریم های آمریکا با برنامه ریزی مناسب وارد میدان شود. وی عملیاتی کردن سندتحول بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان راهکار اصلی و چشم انداز مناسب در جهت توسعه آموزشی عنوان کرد و استفاده از مشارکت های مردمی،بهره گیری از ظرفیت های هنرستان ها در تولید محصولات مرتبط با رشته های فنی،ایجاد منابع درآمدزایی پایدار و تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی را در رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش مؤثر دانست. در پایان این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به همراه مدیر آموزش و پرورش آزادشهر،رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان بصورت جداگانه با فرماندار و امام جمعه آزادشهر دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار