مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

تشکل های دانش آموزی،محلی برای آزمون و خطای دانش آموزان است

گلستان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، تشکل ها را محلی برای آزمون و خطای دانش آموزان دانست و از آنها خواست تا خود را قوی و مسلح کنند و به مباحث مختلف در آموزش و پرورش مسلط باشند تا بتوانند در آینده با ایده های نو در قسمت های مختلف جامعه موثر واقع شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی،محلی برای آزمون و خطای دانش آموزان است

شایان زیارتبان، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان،ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضرین و تبریک ایام،هدف از تشکیل مجلس دانش آموزی را،ایجاد اتحاد و پیوستگی بین دانش آموزان سراسر کشور دانست.

شایان زیارتبان،حضور نوجوانان در مجلس دانش آموزی را بسیار مهم و ارزشمند خواند و از دانش آموزان خواست،تا با قرارگرفتن در این مسیر روحیه ی همبستگی،مطالبه گری و کنشگری خود را تقویت کنند.

سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان،موفقیت آینده را در گرو تلاش و سرامد بودن دانش آموزان در حوزه های مختلف و برتری آنها در مهارت های  مدیریت و سخنوری دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان،تشکل ها را محلی برای آزمون و خطای دانش آموزان دانست و از آنها خواست تا خود را قوی و مسلح کنند و به مباحث مختلف در آموزش و پرورش مسلط باشند تا بتوانند در آینده با ایده های نو در قسمت های مختلف جامعه موثر واقع شوند.

سیدرضا نظری از دانش آموزان خواست،با برنامه ریزی صحیح و استفاده ی به موقع از فرصت ها و بستری که آموزش و پرورش فراهم کرده است،رشد کنند تا بتوانند برای آینده ی دنیا تصمیم بگیرند.

موسی کابلی،معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان،در انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس دانش آموزی،حضور دانش آموزان در شوراها را باعث شکل گیری شخصیت و رشد روحیات اعتماد به نفس و خودباوری،تصمیم گیری،مدیریت بحران،مسئولیت پذیری و …آنها دانست.

موسی کابلی،شوراهای دانش آموزی را بازوی اجرایی مدارس دانست و از مدیران و مربیان خواست تا از شوراها در فعالیت های دانش آموزی بهره ببرند و آنها را برای مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود آماده کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در استان گلستان با حضور سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان،موسی کابلی،معاون فرهنگی و پرورشی استان گلستان،شایان زیارتبان،مدیر سازمان دانش آموزی استان و دختران و پسران اعضا منتخب شوراها برگزار شد.

خبرنگار : مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار