معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

همه افراد باید آموزش رسانه‌ای ببینند

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: هر شخصی با هر جایگاه و مقامی و حتی پیشکسوتان باید آموزش رسانه‌ای ببینند و نباید خود را عاری از یادگیری بدانند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همه افراد باید آموزش رسانه‌ای ببینند

موسی کابلی در جمع مربیان بیان کرد: هر شخصی با هر جایگاه و مقامی و حتی پیشکسوتان رسانه باید آموزش ببینند و نباید خود را عاری از آموزش و یادگیری بدانند.

وی افزود: به همین دلیل با اینکه دانش‌اموزخبرنگاران پانا آموزش علمی و عملی دیده‌اند و فعالیت می‌کنند نباید به یک دوره آموزشی بسنده کنند بلکه باید در کلاس‌های آموزشی فراوان شرکت کنند تا بتوانند در عرصه رسانه، فعال و تاثیرگذار باشند.

کابلی ادامه داد: بنابراین شما مربیان با افزایش دانش خود و شرکت در چنین دوره‌ها نقش موثری در رشد و شکوفایی استعدادهای خبرنگاران پانا خواهید داشت.

شایان زیارتبان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان نیز در جلسه توانمندسازی مربیان خبرگزاری پانا استان گلستان ضمن خیرمقدم خدمت حضار با توجه به مهم تلقی کردن فضای مجازی بر لزوم تربیت رسانه‌ای دانش‌آموزان، خبرگزاری پانا را بستر مناسبی در زمینه سواد رسانه دانست و برنامه‌ریزی جهت رشد آن را جزو اولویت امور سازمان بیان کرد.

این مراسم با حضور موسی کابلی (معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان)، شایان زیارتبان (مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان)، مهران میر (مسئول خبرگزاری پانا استان و مدرس سواد رسانه‌ای) با حضور مربیان شهرستان‌ها به منظور آموزش سواد رسانه‌ای مربیان و انتقال مطالب به دانش‌آموزان در شهرستان گرگان برگزار شد.

خبرنگار : مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار