مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنند

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از خبرنگاران پانا خواست تا ضمن تقویت روحیه مطالبه‌گری، نیازها و نظرات خود را به صورت شفاف بیان کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنند

آیین تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر پانا استان گلستان با حضور سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان؛ موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان؛ عباس توسن، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ شایان زیارتبان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان؛ مهران میر، مسئول خبرگزاری پانا استان و جمعی از خبرنگاران برتر استان برگزار شد.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این آیین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران از آن‌ها خواست تا روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنند و نیازهای خود را به صورت شفاف از مسئولین درخواست کنند تا در صورت امکان، اجرا شود.

شایان زیارتبان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستاننیز ضمن خوش‌آمدگویی به خبرنگاران پرتلاش استان، رشد و درخشش خبرنگاران را در گرو افزایش ارتباطات آن‌ها با دانش‌آموزان و افراد جامعه دانست.

زیارتبان، خبرگزاری پانا را مسیری طلایی و روشن برای رشد سواد رسانه و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای خبرنگاران فعال و پای کار پانا استان از  دانش‌آموزخبرنگاران خواست تا در مسائل علمی و فرهنگی، فعالیت مفید و گسترده‌ای داشته و بازتاب‌دهنده صحیح مسائل مختلف جامعه بین دانش‌آموزان و مردم باشند.

کابلی، حضور خبرگزاری پانا در پوشش اخبار سطح استان را بسیار مهم و تقویت آن را جزو الویت‌ها دانست.

مهران میر، مسئول خبرگزاری پانا استان گلستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خبرنگاران در تمام شهرستان‌ها، هدف خبرگزاری پانا را رشد و قرار گرفتن دانش‌آموزخبرنگاران در مسیر درست جمع‌آوری اخبار و ارسال به‌موقع و موثر آن به جوامع مختلف مردمی دانست.

میر از خبرنگاران خواست تا با همکاری خود در جهت درخشش پانا و کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش کنند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شایسته و برتر استانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار : مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار