دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان برگزار شد.

گلستان( پانا )-دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ایران اسلامی کماکان پرشور تر و باشکوه تر از دوره اول با در بر گرفتن جمعیت فزون تر بالاخص رای اولی ها در استان گلستان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۸۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان برگزار شد.

مساجد و مدارس شهرها و روستاهای استان گلستان امروز ، لبریز از حضور شورانگیز مردمانی بود که با عشق و علاقه به وطن آمده اند تا برای تعیین سرنوشت چهار ساله کشور خود فردی اصلح را از دیدگاه و نظر خود برگزینند که صلاحیت مدیریت کشورشان را در دولت چهاردهم داشته باشد .

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک رکن است و این مهم برای مجموعه نظام و مردم اعتماد به نفس و اقتدار به همراه دارد و اگر حضور در این عرصه کمرنگ باشد بهانه به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی داده و باعث می شود فشار هایی بر ایران همیشه مقتدر وارد کنند تا طبق خواست آنان دست به عمل بزنند،به همین منظور هم مردم همیشه حاضر به گفته های رهبر انقلاب در خصوص حضور حداکثری در دوره دوم انتخابات لبیک گفته و با حضورشان مشت محکمی در دهان دشمنان کوبیدند .

مردم و به ویژه جامعه رای اولی ولایتمدار و شهید پرور شهرستان کردکوی که ۳۱۳ شهید راه آلاله را در راه وطن و کشور فدا کرده ، امروز پرشور آمده اند تا به بیانات مقام معظم رهبری و خواست شهدا عمل کنند و آینده کشورشان را با دستان خود رقم زنند .

پررنگ ترین حضور در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری متعلق به رای اولی هایی بود که امروز این عمل را تکلیف خود دانسته و با حضور در پای صندوق های رای خواستند تکلیف خود را ادا کرده و برای ایران دورانی سبز را شکل دهند .

رای اولی ها ، برای تداوم خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امامت و رهبری و بصیرت افزایی ، در انتخابات شرکت کرده و خواستند خود با دستان خود ایرانی آباد را بسازند .

در این میان ، پدیده انتخابات به عنوان یکی از مهمترین روش های گزینش سیاسی و نماد مهم مشارکت سیاسی محسوب ، و نشان دهنده اراده ملی یک ملت و عزم جدی آنان در قوام بخشیدن به نظام مدنی خود است تا جایی که عزت و غرور یک ملت ( اعم از پیر و جوان ، اهل تسنن و اهل تشییع ) در آن تجلی و هویت می‌یابد .

حضور رای اولی های گلستانی به ویژه شهرستان کردکوی که با نخستین تجربه سیاسی آنها ، یعنی شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری همراه شده سهیم شدن آنان را در سرنوشت آینده کشور چشمگیر کرده ، به ویژه آنکه ثبت و ضبط اولین مهر حاضر شدن در یک مشارکت اجتماعی و سیاسی لذت آن را نیز دوچندان کرده باشد.

گفتنی است ، مردم همیشه در صحنه شهرستان های استان  ، بار دیگر با مشارکت بیش از ۸۰ درصدی خود در انتخابات حماسه ساز شده و با حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رکورد دیگری از حضور در این آزمون و تکلیف مهم سیاسی ثبت شده است .

نویسنده : Maryam Emami

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار