رئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:

انتخابات،میدانی برای تعیین سرنوشت کشور است

گلستان(پانا)-رئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی،انتخابات را به عنوان میدانی برای تعیین سرنوشت هر مملکت دانست و حضور مردم در عرصه انتخابات را نقش بسیار مهم و اساسی در آینده مملکت خواند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات،میدانی برای تعیین سرنوشت کشور است

نشست بصیرتی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳،با حضور دکتر نوری،سخنران برجسته کشوری،فاطمی منش،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،حقیقی،رئیس سازمان میراث فرهنگی،لیاقتی،رئیس آموزش و پرورش و مدیران مدارس و مسئولین شهرستانی به همت مدیریت آموزش و پرورش  و بسیج فرهنگیان شهرستان کردکوی در مکان سالن کنفرانس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی کانون کوثر شهرستان شهید پرور کردکوی برگزار شد .

لیاقتی در آغاز،انتخابات را به عنوان میدانی برای تعیین سرنوشت هر مملکت دانست و حضور مردم در عرصه انتخابات را نقش بسیار مهم و اساسی در آینده مملکت خواند و بیان کرد : با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ، همه آحاد مردم وظیفه دارند تا با انتخاب اصلح و شناخت کافی از کاندیدهایی که در گود انتخابات حضور دارند،مشارکت حداکثری خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارند .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در این میان با اشاره به اهمیت حضور رای اولی ها گفت: دانش آموزان،افرادی دارای ذوق و برخورداری از شور و شوق فراوانی هستند زیرا می‌توانند در تعیین سرنوشت مملکت و جامعه خود نقشی مهم واثر گذار داشته باشند .

وی در پایان با توجه به ماموریت معلمین به عنوان سنگر های تعلیم و تربیت افزود:اگر با ابتکار و خلاقیت معلمان متعهد ، دانش آموزان و جوانان مخاطب روایت درست و واقعی برخی رخدادها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند،گرمابخش انتخابات و موجب شور و نشاط سیاسی در خانواده ، اطرافیان ، مدرسه و جامعه می‌شوند.

نوری در نشست بصیرتی شهرستان کردکوی با موضوع روشن سازی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۲ اهتمام آموزش و پرورش به این موضوع را قابل تقدیر و ارزشمند توصیف کرد و افزود:رسالت سنگینی بر دوش همه ی ما است که با آگاه ساختن دانش آموزان نسبت به اهمیت مشارکت در انتخابات ، ظرفیت و توان آنان برای ایجاد انگیزه و نشاط سیاسی در جامعه فعال شود.

نوری نظام ایران را در کنار اسلامیت جمهوریت و مردم‌ سالاری حاکم قرار داد و عنوان کرد :تمام شئون اساسی کشور با رای و نظر مردم اداره می شود لذا امام راحل در اوایل انقلاب در واکنش به سخنان برخی لیبرال‌ها که از مردم خواستند که مدیریت کشور را به آنان بسپرند و خود به زندگی روزمره مشغول شوند، با صراحت نهیب زدند که مردم باید در امور سیاسی و اجتماعی و دیگر حوزه ها در عرصه باشند و صحنه را ترک نکنند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد : اگر امروز رزمندگان مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیانش ایستاده اند و با تمام وجود مقاومت می کنند بخاطر این است که با الهام از انقلاب اسلامی متوجه شده اند که سازش و تسلیم فایده ای ندارد و صهیونیست ها و نظام سلطه تعهدی به عهد و پیمان ندارند و تنها راه احقاق حقوقشان مقاومت است.

 

نویسنده : Maryam Emami

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار