فرماندار شهرستان کردکوی:

احیای خلیج گرگان در پی دستور شهید سیدابراهیم رئیسی انجام گرفت

کردکوی (پانا) - فرماندار کردکوی گفت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سفر دومی که به گلستان داشتند، ما را محضر خود فراخوانده و خواستار احیای خلیج گرگان شد و تنها دلیل زنده ماندن این خلیج، تاکید و تایید خالصانه وی بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
احیای خلیج گرگان در پی دستور شهید سیدابراهیم رئیسی انجام گرفت

مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و همراهانش در جمع فرهنگیان و با حضور فرشته ترک (فرماندار شهرستان کردکوی)، ذبیح‌الله لیاقتی (مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی)، مهدی اصحابی (فرمانده سپاه) و فاطمی‌منش (رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی) برگزار شد.

فرشته ترک، فرماندار شهرستان کردکوی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت ناگوار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم ایران گفت: شعار آیت‌الله رئیسی «دولت مردمی، ایران قوی» بود و در همین راستا به‌طور خالصانه برای مردم زحمت می‌کشید و همیشه برای حل مشکلات و مصائب آنان سخت در تلاش بود به‌گونه‌ای که سبب شد جان خود را در راه خدمتگزاری و مردمداری فدا کند.

ترک درخصوص وحدت مردم در تشییع پیکر ایشان افزود: مردم ما در بزنگاه‌ها و لحظات حساس که نیاز به وجود آنان است، پای کار می‌آیند و وفاداری خود را به رهبر انقلاب نشان می‌دهند و احساس و غرور ملی را در رگ‌های مومنان به جوش می‌آوردند.

وی افزود: شهید سیدابراهیم رئیسی در سفر دومی که به استان گلستان داشتند، ما را محضر خود فراخوانند و خواستار احیای خلیج گرگان شدند و تنها دلیل زنده ماندن این خلیج، تاکید و تایید خالصانه وی بود.

اقامه نماز جماعت، قرائت چند آیه از کلام‌الله مجید، ترتیل‌خوانی، سخنرانی مسئولان، دعاخوانی و مداحی از جمله برنامه‌های اجرایی این مراسم بود که یاد و خاطر شهید جمهور کشور را برای همیشه در دل‌ها محفوظ کرد.

نویسنده : Kiyana Sadat Hosseini

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار