نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج:

امروز وظیفه ماست که با مال خود برای کمک به محور مقاومت جهاد کنیم

یاسوج (پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: امروز مردم غزه و لبنان در شرایط سخت زندگی می‌کنند و وظیفه ماست که با مال خود برای کمک به محور مقاومت جهاد کنیم.

کد مطلب: ۱۵۱۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز وظیفه ماست که با مال خود برای کمک به محور مقاومت جهاد کنیم

آیت‌الله سید نصیر حسینی در نماز جمعه این هفته یاسوج در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه ثروت نشانه عزت و فقر نشانه پستی و خواری نیست، گفت: آنچه خداوند از بندگان خود می‌خواهد تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه امروز حقیقت نماز، روزه و حجاب برای اکثریت مردم غیر قابل درک است، افزود: توجه نکردن به این موضوعات باعث فراگیری غفلتی در جامعه ما شده که خانواده‌ها را نیز درگیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید نوجوانان را آگاه و مانند حسین فهمیده تربیت کنیم، خاطر‌نشان کرد: نوجوان ۱۳ ساله‌ای که در میدان جنگ حاضر می‌شود و یک تنه مانند یک لشکر و گردان عمل می‌کند نشان دهنده نقش پررنگ نوجوانان در استقلال، آزادی و حفظ ناموس این سرزمین است.

حسینی به پویش ایران همدل برای کمک به جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: امروز مردم غزه و لبنان در شرایط سخت زندگی می‌کنند و وظیفه ماست که با مال خود برای کمک به محور مقاومت جهاد کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه حرکت‌های بسیار خوبی در استان ما شکل گرفته و نزدیک به ۴۰ قطعه طلا از طرف خانم‌ها به محور مقاومت اهدا شده که قابل تحسین است، افزود: نباید بگذاریم خط مقدم ما دچار ضعف شود.

 

خبرنگار : دانش آموز؛ پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار