سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

همایش «یاوران مقاومت» ۱۵ آبان در کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: همایش بزرگ «یاوران مقاومت» ۱۵ آبان با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیشتاز سازمان دانش‌آموزی در سالن ورزشی پوریای ولی یاسوج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش «یاوران مقاومت» ۱۵ آبان در کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

محمد جمالی در جلسه هماهنگی همایش «یاوران مقاومت» و گرامیداشت ۱۳ آبان که با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی، رئیس هسته گزینش، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویداحمد، معاون پرورشی اداره کل، تعدادی از مدیران مدارس و مربیان سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، لبنان و جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ «یاوران مقاومت» ۱۵ آبان با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیشتاز سازمان دانش‌آموزی در سالن ورزشی پوریای ولی یاسوج برگزار می‌شود.

سیدنظام مرادی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت جمعی از شهدای حوزه مقاومت، گفت: در عمل ثابت شد که خط مقدم ما فلسطین، غزه و لبنان است.

وی با بیان اینکه در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم و ۱۳ آبان، ایامی است که دانش‌آموزان و فرهنگیان این ایام را به روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز می‌شناسند، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اتفاقاتی که در جهان اسلام در حال رخ دادن است باید این موضوع با حساسیت بیشتری برای دانش‌آموزان تبیین و روشنگری شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان با اشاره به اینکه همه‌ساله همایش یاوران انقلاب در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته به قوت خود پایدار است، افزود: امسال این همایش با عنوان یاوران مقاومت جهت بزرگداشت شهدای مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه در همایش یاوران مقاومت، دانش‌آموزان استان بر تداوم راه شهدای جبهه مقاومت در مسیر نابودی رژیم جعلی صهیونیستی تاکید می‌کنند، گفت: دشمنان این نظام و اسلام همواره در پی توطئه و ایجاد فتنه برای جلوگیری از این مقاومت بودند.

مرادی به نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان برای پاسداشت خون شهدای مقاومت تاکید کرد.

در این جلسه، هر یک از اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نقطه‌نظرات خود را در جهت هر چه باشکوه‌ برگزار شدن این همایش بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار