رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی ۲» آبان در مدارس غیردولتی برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی ۲» مقارن با هفته دانش‌آموز در آبان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی ۲» آبان در مدارس غیردولتی برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد؛ عبدی صفایی‌نیک با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور توسعه پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی و کلیه مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی بالای ۱۵۰ نفر منعقد شده است، گفت: این تفاهم‌نامه به شهرستان‌ها و مناطق جهت آگاهی‌بخشی به مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی استان ارسال شده تا پایگاه بسیج دانش‌آموزی در این مدارس راه‌اندازی شود.

 وی افزود: تبیین و تشریح ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی به فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی این مدارس با هدف کنشگری نوجوانان بسیجی در راستای گفتمان مقاومت و امتداد راه سید مقاومت، بخشی از اهداف توسعه پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی است.

صفایی‌نیک بیان کرد: رویداد ملی چفیه‌های بهشتی ۲ مقارن با هفته دانش‌آموز در آبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی، ضروری است مدارس بیش از ۱۰۰ نفر جهت برگزاری این رویداد ملی اقدام کنند، اظهار کرد: همایش استانی فرزندان مقاومت در مدرسه دخترانه متوسطه اول غیردولتی شایستگان، روز چهارشنبه (۹ آبان) برگزار می‌شود.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دوره جدید اردوی راهیان پیشرفت و امید مدارس هیات‌امنایی و غیردولتی متوسطه دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ طی 3 نوبت و در تاریخ‌های دوم و سوم آبان ویژه پسران، بیست و سوم و بیست و چهارم آبان و همچنین هفتم و هشتم آذر ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهرستان‌ها و مناطقی که مدارس هیات‌امنایی و غیردولتی دارند بر اساس سهمیه‌ای که به آن‌ها اعلام خواهد شد اقدام خواهند کرد.

صفایی‌نیک گفت: شرایط برگزاری اردو طی بخشنامه‌ای به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار