کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ۳۰ مهر بسته خواهد شد

یاسوج ( پانا) - کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ۳۰ مهر بسته خواهد شد، گفت:ضروری است اطلاع‌رسانی لازم به مدیران مدارس جهت ثبت یا اصلاح سفارش دانش‌آموزان واجد شرایط انجام شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ۳۰ مهر بسته خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن اوحدی با بیان اینکه سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ۳۰ مهر بسته خواهد شد، گفت:ضروری است اطلاع‌رسانی لازم به مدیران مدارس جهت ثبت یا اصلاح سفارش دانش‌آموزان واجد شرایط انجام شود.

اوحدی،خاطر نشان کرد: با توجه به تامین و ارسال کتب درسی دانش‌آموزان دارای ثبت سفارش در دهه دوم مهرماه به شهرستانها و مناطق، ضروری است حواله کتاب‌های درسی برای تمامی مدارس واجد شرایط با اولویت مدارس دوره دوم متوسطه( نظری - فنی و حرفه‌ای و کاردانش ) صادر شود.

کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سامانه تک‌ جلدی فروش کتب درسی برای همه دانش‌آموزان و معلمان فعال است، تصریح کرد: مدیران مدارس ملزم هستند پس از دریافت کتب درسی، حواله صادر شده از منطقه را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی تایید کنند.

وی با بیان اینکه ملاک تحویل کتب به مدارس از سوی شهرستانها و مناطق و تایید حواله‌ها توسط مدیران مدارس انجام می‌شود، اظهار کرد: ارسال کتب مازاد به انبار اداره کل با ثبت حواله مرجوعی جهت توزیع به شهرستانها و مناطق استان در اسرع وقت انجام شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار